Annuleren

Als je een bestelling bij ons plaatst, wordt die vanaf de daaropvolgende werkdag verwerkt. Binnen een week na je aanvraag sturen we je een proefversie. Binnen die eerste week is het geen probleem om nog correcties, wijzigingen of annuleringen door te geven. Zodra jij de proefversie goedkeurt, kunnen annuleringen, wijzigingen of correcties niet meer gegarandeerd worden.

Als je daarna toch een bestelling wilt annuleren of wijzigen, brengen wij een bedrag in rekening dat samenhangt met de prijs van je bestelling, voor het gebruikte materiaal en de tijd die er aan het product besteed is. Voor bestellingen die deels of volledig voltooid zijn, brengen we de personaliseringskosten in rekening.

Als een gepersonaliseerd product al naar de drukker verstuurd is, is annuleren niet meer mogelijk en vindt er geen restitutie plaats. Als je bestelling al verzonden is, wordt de annulering behandeld als een retournering. Ook in dit geval vindt er geen restitutie plaats.

Als je wensen hebt die je niet op onze site kunt terugvinden, neem dan via de mail contact op met onze klantenservice en wij zullen proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je kan je bestelling wijzigen of annuleren door een aanvraag te versturen naar info@personal-art.com of naar je contactpersoon bij Personal-Art, of je kunt ons bereiken via de Contact-pagina op de website. Telefonisch doorgegeven wijzigingen vallen onder de volledige verantwoordelijkheid van de klant. Geef ook je contactgegevens door, inclusief je mobiele nummer. Vergeet in de onderwerpregel niet je bestelnummer in te voeren. 

 

Ruilen

Als je een product van ons ontvangt dat beschadigd of onjuist is, kan je het ruilen voor een ander product met een vergelijkbare prijs. Plaats in dat geval gewoon een nieuwe bestelling en stuur het foute artikel naar ons terug. Zorg er wel voor dat de geretourneerde producten niet gebruikt zijn en in de originele verpakking zitten, voorzien van de originele pakbon.