De informatie over goederen of diensten op de website is naar ons beste weten accuraat en we doen ons best om eventuele fouten zo snel mogelijk te corrigeren. Neem contact met ons op als u zich zorgen maakt of vragen hebt over informatie op onze site. Door een bestelling bij ons op onze websites te plaatsen, gaat u akkoord met de volgende Algemene voorwaarden.
Bestellingen
Na ontvangst van de bestelling, als alle benodigde informatie aanwezig is, beginnen we op elk gewenst moment aan het kunstwerk te werken. Vervolgens wordt een individuele preview gemaakt, op basis van de vereisten van de klant, die vervolgens ter goedkeuring naar de klant wordt gestuurd (of om ons terug te sturen voor wijziging). Tenzij anders vermeld op de website, moeten alle klanten betalen bij het bestellen. We kunnen pas met de werkzaamheden beginnen als de betaling is gewist. We streven naar de totale tevredenheid van de klant en stellen daarom geen limiet aan het aantal voorbeelden dat een bestelling nodig heeft voordat deze wordt goedgekeurd voor afdrukken.
Pricing
Personal-Art behoudt zich het recht voor om af en toe prijzen te wijzigen en speciale aanbiedingen in te houden zonder voorafgaande kennisgeving.
Artwork
Waar illustraties door de klant worden aangeleverd, is het hun verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat we een printklaar bestand ontvangen. We behouden ons het recht voor om kleine wijzigingen in het ontwerp aan te brengen als het te complex wordt geacht om fysiek te worden geïmplementeerd. Bij het aanleveren van het kunstwerk ligt de aansprakelijkheid van de auteursrechten bij de opdrachtgever.
Betalingen
We accepteren alle betalingen die worden aangeboden door het PayPal-platform, debet- en creditcardbetalingen via deze beveiligde betalingsgateway. We accepteren ook bankoverschrijvingen, waarvan de details op de factuur staan. Houd er rekening mee dat we het productieproces pas starten als de betaling is voltooid. Tenzij anders vermeld, is een volledige betaling onmiddellijk vereist bij het bestellen.
Aansprakelijkheid / Klachten
Alle klachten moeten vóór 2 dagen na levering worden ontvangen (per e-mail). Na deze periode kan Personal-Art niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele wijzigingen. Personal-Art streeft ernaar alle klachten snel en efficiënt op te lossen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alle problemen worden opgelost en fouten worden gecorrigeerd. In het geval dat materiaal wordt beschadigd als gevolg van onze eigen schuld (mechanische schade, enz.), Is de klant verplicht de kosten van de correctie te betalen. Als zich een probleem voordoet, is onze aansprakelijkheid beperkt tot het naar tevredenheid verhelpen van fouten (wat ons constant doel is).
Annuleringen
Lees ons beleid voor annulering, terugbetaling en omwisseling
Online bestellingen
Personal-Art zorgt ervoor dat elke bestelling wordt geproduceerd volgens de beste standaard, maar behoudt zich het recht voor om goederen te leveren die enigszins verschillen van de geadverteerde in termen van kleur of grootte. Houd er rekening mee dat het uiterlijk van het product op het scherm kan afwijken van het daadwerkelijk geleverde. Als er een fout is met het goede van onze kant, is onze aansprakelijkheid beperkt tot het corrigeren van de bestelling naar uw tevredenheid. Zorg ervoor dat u hiermee rekening houdt bij het bestellen.
Levering
We streven ernaar de goederen binnen 10 werkdagen na ontvangst van de bestelling te leveren. Hoewel het artistieke proces ook de klant impliceert, kan het aantal previews de doorlooptijd aanzienlijk vergroten. Personal-Art verzendt goederen via Royal Mail of andere koeriersbedrijven. Zodra de goederen zijn verzonden, hebben we geen controle over het leveringsproces waarvoor we daarom niet verantwoordelijk kunnen worden gesteld. Af en toe kunnen er vertragingen optreden bij verzending als gevolg van ongevallen, verstoringen of het adres van de klant. Wij zijn niet betrouwbaar voor gevolgschade die uit deze omstandigheden kan voortvloeien. Inspecteer uw pakket bij aflevering omdat we geen aansprakelijkheid voor beschadigde of ontbrekende artikelen kunnen accepteren, tenzij dit onder de aandacht van het bezorgbedrijf wordt gebracht.
Auteursrechten
Het is de exclusieve verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat alle afbeeldingen die zij leveren, vrij zijn van auteursrechten of dat het auteursrecht eigendom is van de klant zelf. We nemen geen verantwoordelijkheid voor eventuele inbreuken op het auteursrecht veroorzaakt door het afdrukken van een afbeelding die door een klant is aangeleverd.
Privacybeleid
Lees ons privacybeleid
Dank je !